بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران همانند خدمات دیگر ما بخشی از خدمات ما در زمینه اتوبار و باربری پاسداران تهران است. همانطور که می دانید خدمات اسباب کشی اصول و روش های خاص خود را دارد. چرا که اثاث کشی و حمل و نقل بار امروزه تبدیل به کاری تخصصی شده است. چه در مورد اسباب کشی و حمل بار منزل و چه سازمان ها، موسسات و شرکتها. به همین جهت همانند بسیاری از کشورهای جهان، امروزه شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار تهران تیک بار در این زمینه تلاش می کنند تا با رعایت جدیدترین استانداردها و تکنیک ها و همچنین بهره گیری از بهترین امکانات و لوازم بهترین سرویس دهی را در زمینه اثاث کشی و جابجایی بار در خیابان پاسداران و سایر نقاط زیرمجموعه باربری شمال تهران انجام دهند. 

اما همانطور که در بخش های مختلف از جمله بخش مقالات باربری تاکید کرده ایم، در حقیقت اثاث کشی و انتقال آنها به مقصد اصول خاص خودش را دارد و باید با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف سعی شود که کلیه اسباب و اثاثیه به سلامت به مقصد رسانده و در نهایت در محل جدید خود قرار داده شوند. 

به همین منظور یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران، خدمات بسته بندی اثاثیه است. یعنی در واقع بسته بندی اسباب و لوازم منزل و یا شرکتها و موسسات. هر یک از این دو حساسیت ها و اهمیت خاص خود را دارند به خصوص بسته بندی وسایل موسسات، سازمان ها، مجموعه های اداری، فروشگاهی، مالی، دولتی و یا خصوصی. به عبارت بهتر مشتریان حقوقی. 

به همین جهت با توجه به اهمیت بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران و سایر مناطق تحت پوشش همکاران ما در شعبه اتوبار شمال تهران، کلیه تلاش خود را انجام می دهیم تا جهت برطرف کردن هرگونه نگرانی مدیران محترم این مجموعه ها و نهادها جهت یک اسباب کشی و باربری اصولی و صحیح اقدام کنیم. 

بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران

بسته بندی لوازم تجاری و اداری در باربری پاسداران همانند سایر مناطقی که همکاران ما به آنها سرویس دهی و خدمات اتوبار تهران را ارائه می دهند با استفاده از بهترین پرسنل، بهترین امکانات و همچنین وسایل و لوازم باربری درجه یک و جدید صورت می گیرد. لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست. ما همواره به مدیران محترم مجموعه های اداری، تجاری، فرهنگی، خدماتی، آموزشی و... در خیابان پاسداران و مناطق اطراف آن تعهد می کنیم که بهترین خدمات بسته بندی وسایل و لوازم آنها را انجام بدهیم و با تمام توان تلاش می کنیم تا این فشار را از روی دوش آنها بر داریم. 
بسته بندی وسایل اداری و تجاری در پاسداران باید به گونه ای صورت بگیرد که:

کوچکترین آسیبی به وسایل و لوازم مجموعه (اداره، فروشگاه، شرکت، موسسه و غیره) وارد نشود. 
هیچ یک از از وسایل گم نشوند. 
نیاز چندانی به دخالت مستقیم پرسنل و نیروهای خود شرکت یا سازمان (مشتری حقوقی) در بسته بندی نباشد.
بسته بندی باید با استفاده از بهترین جعبه و کارتن اسباب کشی صورت بگیرد. 
جابجایی و حمل گاوصندوق به راحتی صورت بگیرد. 
کلیه فایل ها، مدارک، اسناد شرکت یا مجموعه به دقت بسته بندی شده و آماده ارسال به مقصد شوند. 
حتی الامکان نوع محتویات کارتن ها و جعبه ها بر روی لیبل ها (برچسب) نوشته شده و بر روی کارتن یا جعبه چسبانده شود. 
از لوازمی مانند فوم، نایلون مقاوم، استرچ رپ و بابل رپ جهت بسته بندی وسایل استفاده شود. 
کارگران حمل بار هنگام جمع آوری و قرار دادن وسایلی مانند دستگاه فکس، اسکنر، کامپیوترها و لپ تاپ ها در جعبه ها و یا کارتن های حمل بار، کاملا مراقب باشند به خصوص مانیتورها. 

شرکت اتوبار تهران تیک بار به این وسیله رسما اعلام می کند که ضمن رعایت کلیه اصول فوق و استفاده از بهترین کارگران، امکانات و همچنین انواع ماشین های حمل بار و باربری مناسب جهت امور باربری و بسته بندی وسایل و لوازم اداری، آماده همکاری با کلیه اداره ها، بانک ها، مراکز علمی، فروشگاهی، ورزشی، فرهنگی، شرکتها، نهادهای خصوصی و یا دولتی در خیابان پاسداران تهران است.