توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


اتوبار و باربری قلهک یکی از مهم ترین زیر مجموعه های باربری شمال تهران و همچنین باربری تهران است که توسط شرکت اتوبار تیک بار در حال فعالیت می باشد. ما با افتخار توانسته ایم به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران در زمینه خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه در تهران اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی در این منطقه از تهران نماییم.


خدمات باربری قلهک تیک بار:

شهروندان محترم و کلیه اهالی محترم محدوده قلهک که نیاز به اثاث کشی و خدمات باربری قلهک دارند، می توانند جهت برخورداری از این خدمات با همکاران ما در باربری شمال تهران تماس بگیرند تا خدمات و سرویس های مورد نظر خود در اسرع وقت توسط باربری تهران تیک بار انجام شود. با انجام به موقع و اصولی این کار مشتریان محترم می توانند با خیال راحت نظاره گر نحوه اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم محل کار و یا منزل خود باشند.


خدمات اتوبار قلهک باربری تهران تیک بار شامل این موارد می باشد:

✔ راهنمایی و مشاوره تلفنی جهت آماده سازی وسایل و محل جدید و همچنین انجام زمان بندی برای اسباب کشی

✔ اعزام کارگر باربری به محل مورد نظر به همراه انواع خودروهای حمل بار و باربری با توجه به نیاز مشتری

بسته بندی اثاثیه منزل با استفاده از بهترین و جدیدترین امکانات روز دنیا و به شکل اصولی

✔ حمل بار از قلهک به هر یک از مناطق تهران و حومه و یا حمل بار به شهرستان

✔ انتقال لوازم و اثاثیه به محل جدید و تخلیه بار

✔ صدور بیمه باربری

✔ ارائه خدمات VIP در باربری تهران تیک بار


ما در تمام زمینه های مربوطه نه تنها در بخش اتوبار قلهک بلکه در سراسر تهران توانسته ایم در فراهم کردن شرایط اسباب کشی و حمل بار به شکل موفقیت آمیز عمل کنیم و به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران در خدمت شما باشیم.

باربری قلهک


محدوده باربری قلهک:

قلهک یکی از مناطق قدیمی تهران است که جز شهرداری منطقه 3 تهران می باشد و در محدوده شمال شهر قرار دارد . محدوده این منطقه تقریبا از سمت غرب به خیابان شریعتی، از شرق به منطقه دروس، از سمت شمال به خیابان کلاهدوز (دولت) و محدوده باغ سفارت انگلستان و از سمت جنوب نیز به خیابان پور مشکانی منتهی می شود.


اگر قصد استفاده از خدمات باربری تهران برای انجام اسباب کشی از محدوده خدمات قلهک را دارید ، می توانید جهت رزرو نوبت با باربری تهران تیک بار تماس حاصل نموده تا فرآین اسباب کشی در اسرع وقت صورت پذیرد.شما می توانید در هر بخشی از منطقه قلهک که سکونت دارید و یا محل کسب و کار شما در آن واقع شده با همکاران ما در واحد باربری شمال تهران تماس بگیرید.


انجام کلیه خدمات باربری برای تغییر منزل یا محل کار

ما در شرکت تیک بار کلیه خدماتی که مورد نیاز مشتریان جهت انجام باربری تهران می باشد را میسر می سازیم.این خدمات محدود به نوع اسباب کشی ندارد:

• سرویس دهی به مشتریان محترمی که قصد جابجایی محل کار خود (شامل کلیه مراکز اداری، مالی، تجاری، فرهنگی، آموزشی، خدماتی و غیره) را دارند.

• سرویس دهی جهت اثاث کشی و حمل بار مشتریان که قصد اسباب کشی منزل خود را دارند.


هر دو دسته برای ما ارزشمند هستند و همکاران ما تلاش می کنند تا ضمن به خاطر سپردن و در نظر گرفتن کلیه انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظر های آن ها، در بالاتر بردن کیفیت باربری قلهک و خدمات دیگر در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام بدهند. همچنین در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت و حمل آن ها نیز تمام اقدامات لازم را جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان حقیقی و حقوقی خود انجام می دهیم.


حتی در صورتی که شما در زمان اسباب کشی و جابجایی به مکان جدید، نیاز به اجاره انبار در تهران جهت قرار دادن اثاث و یا وسایل خود دارید، در این زمینه نیز می توانید با کارشناسان ما در شرکت باربری تهران تیک بار تماس حاصل نمایید تا همکاران ما جهت رزرو و اجاره فضای انبار کانتینری مناسب برای شما اقدام نمایند.


بسته بندی اثاثیه در اتوبار قلهک:

بسته بندی اثاثیه و وسایل جهت اسباب کشی منازل ، اداره ها و شرکت ها اهمیت خاصی دارد. در حقیقت بسته بندی حرفه ای و اصولی، جزئی جدا نشدنی از خدمات باربری تهران می باشد. به همین جهت برای جلوگیری از وقوع مواردی نظیر

• گم شدن و یا از دست رفتن وسایل و لوازم (به خصوص لوازم ارزشمند شرکت و یا منزل)

• خسارت وارد شدن به اشیاء و لوازم سبک و سنگین

• برخورد اشیاء و وسایل حجیم و سنگین به دیوارها و آسیب رساندن به آنها

• شکستن بشقاب و یا ظروف آشپزخانه

• طولانی شدن بیش از حد اسباب کشی

باربری شمال تهران


باید حتما افراد دارای تجربه و بهترین کارگران حمل بار و اثاث کشی مورد استفاده قرار گیرند. شرکت باربری شمال تهران تیک بار ضمن داشتن تجربه ای مثبت و موفق در باربری قلهک و همچنین سایر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران توانسته است با استفاده از وسایل و لوازم باربری استاندارد و درجه یک بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه در این محدوده و سایر نواحی ارائه نماید.


حمل بار باربری قلهک:

در کنار بسته بندی اثاثیه، مسئله ارسال بار نیز اهمیت خاص خود را دارد. در حالت کلی می توان این مسئله را به سه دسته تقسیم کرد که ما در هر سه حالت باربری تهران تیک بار در خدمت مشتریان می باشد:

• حمل بار در محدوده قلهک

• حمل بار از محدوده قلهک به سایر مناطق تهران

• حمل بار از محدوده قلهک به شهرستان


این کار نیز بصورت تخصصی با استفاده از بهترین پرسنل (رانندگان حرفه ای و همچنین بهترین کارگران اتوبار) و همچنین بهترین خودروهای حمل بار (مانند خاور و کامیون) صورت می گیرد. مقصد شما هر جا که باشد، برای ما و کارکنان شرکت باربری تهران تیک بار، فرقی نمی کند. در هر صورت ما همراه شما هستیم و تلاش می کنیم تا ضمن کمک و ارائه راهکارهای مناسب به شما، وسایل و لوازم شما را به سلامت به هر نقطه از تهران و یا شهرستان که مایلید، ارسال کنیم.