اگر قصد رزرو خدمات باربری تهران در ستارخان را دارید، می توانید با همکاران ما در شرکت باربری تیک بار تماس بگیرید. خدمات باربری ستارخان که جز زیر مجموعه واحد باربری غرب تهران شرکت تیک بار می باشد، آماده ارائه کلیه خدمات باربری همچون بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره کانتینر در غرب تهران و... به کلیه اهالی محترم مناطق اطراف خیابان ستارخان تهران می باشد.


اگر در هر یک از مناطق محدوده ستارخان تهران سکونت دارید و یا محل کار شما در آن واقع شده است، می توانید جهت رزرو خدمات اسباب کشی و حمل بار با همکاران ما در واحد باربری غرب تهران تماس و جهت هماهنگی های اولیه و رزرو خدمات اقدام نمایید.


خدمات باربری ستارخان:

کلیه اهالی محترم محدوده ستارخان تهران و همچنین صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف می توانند جهت اثاث کشی و حمل بار در خیابان ستارخان با همکاران ما تماس بگیرند و جهت رزرو خدمات باربری تهران در این منطقه و اثاث کشی اقدام کنند. شرکت اتوبار تهران تیک بار مفتخر است که اعلام کند کلیه خدمات و سرویس های لازم را به اهالی محترم این منطقه و همچنین مدیران مراکز و مشاغل مختلف در این منطقه از غرب تهران را ارائه می دهد.


شرکت باربری تیک بار به کیفیت کار و همچنین میزان رضایت مشتریان خود در سراسر مناطق تهران و حومه، اهمیت زیادی می دهد. به همین جهت ما تلاش می کنیم تا ضمن حفظ کیفیت بالای خدمات اسباب کشی و حمل و نقل بار شما، کلیه خدمات مورد نیاز شما را در زمینه اتوبار تهران به بهترین نحو ممکن ارائه بدهیم. برخی از مهم ترین خدمات اتوبار غرب تهران شرکت تیک بار که برای محدوده ستارخان ارائه می دهد عبارتند از:

• بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت

• حمل بار به شهرستان

• اعزام بهترین کارگران باربری به محل برای حمل و جابجایی اثاثیه

• ارائه خدمات VIP برای حمل و جابجایی اثاثیه گران قیمت

• صدور بیمه باربری

اجاره انبار یا اجاره کانتینر در غرب برای نگهداری موقت اثاثیه

• سرویس های شبانه روزی حمل بار در اغلب ایام سال

• حمل بار به خارج از کشور

• و...


تیم باربری تهران تیک بار کلیه خدمات ارائه شده خود را با استفاده از تجهیزات کامل همچون ماشین های باربری در مدل های مختلف، استفاده از تجهیزات بسته بندی اثاثیه و... برای مشتریان گرامی انجام می دهد و کلیه خدمات اثاث کشی و جابجایی وسایل و اموال مشتریان محترم از خیابان ستارخان به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

باربری ستارخان

محدوده اتوبار ستارخان:

خدمات باربری ستارخان تهران جزئی از مجموعه خدمات باربری غرب تهران شرکت تیک بار است و کلیه شهروندان محترم جهت رزرو خدمات اسباب کشی و حمل بار می توانند با همکاران ما در شعبه مذکور تماس بگیرند. ستارخان یکی از خیابان های غربی شرقی واقع در ناحیه غرب تهران است که از یک طرف میدان توحید و بزرگراه چمران را به فلکه اول و دوم صادقیه متصل می کند. موقعیت مناسب این خیابان و دسترسی آن به بزرگراه های شیخ فضل الله، یادگار امام، اشرفی اصفهانی، میدان آزادی و بسیاری از مناطق کلیدی غرب تهران موجب شده تا کل محدوده این منطقه از تهران جهت تردد و عبور و مرور خودرو ها و ماشین های باربری بسیار مناسب باشد.


به همین جهت جای هیچ گونه نگرانی از نظر حمل و جابجایی بار نخواهد بود و شما همشهریان گرامی می توانید هر زمانی که تمایل داشتید جهت رزرو باربری غرب تهران در خیابان ستارخان اقدام کنید. ما به یاری شما خواهیم آمد و به کمک بهترین تجهیزات در کنار شما خواهیم بود. برخی از تجهیزات اشاره شده شامل موارد زیر می باشد:

✔ بهترین کارگران حمل بار جهت آسودگی مشتریان از نظر عدم آسیب به اثاثیه

✔ بهترین خودرو های باربری تهران برای حمل بار به شهرستان و یا حمل و نقل داخلی

✔ استفاده از وسایل و لوازم باربری درجه یک و حرفه ای

✔ زمان بندی و هماهنگی های مناسب با مشتریان جهت بسته بندی و حمل اثاثیه در کوتاه ترین زمان ممکن

✔ ارائه کلیه خدمات حمل بار در داخل و خارج از تهران (شامل: حمل بار تهران و غیره)

✔ بسته بندی مناسب و درجه یک کلیه لوازم شما با استفاده از ابزارهایی همچون استرچ رپ، کارتن های محکم و...


خودروهای مورد استفاده اتوبار ستارخان:

مسئله مهم دیگر که می خواهیم خیال شما را از بابت آن راحت کنیم، مسئله خودروهای باربری مورد استفاده در شرکت باربری تهران تیک بار و همچنین اتوبار غرب تهران است. کلیه خودروهایی مورد استفاده در اتوبار تهران و ستارخان از نوع درجه یک و کاملا مجهز جهت حمل بار هستند. این خودرو ها دارای شرایط بسیار مناسبی جهت امور اتوبار و اسباب کشی ستارخان هستند. از ویژگی های خودروهای حمل بار باربری تیک بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دارای ایمنی بالایی می باشند.

• شامل انواع کامیون، کامیونت و یا خاور هستند.

• رانندگان حرفه ای ما آنها را هدایت می کنند.

• دارای فضای کافی جهت جابجایی و حمل بار هستند.

• فضای بار آنها بیشتر از نوع مسقف است.

• مناسب جهت حمل بار تهران و حمل بار به شهرستان می باشند.

• در شرایط مختلف آب و هوایی (حتی در سردترین روزها و شبهای زمستان) قابل استفاده می باشند.


در پایان شما همشهریان گرامی که قصد حمل و جابجایی اثاثیه خود و استفاده از خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه و یا حمل بار به شهرستان و... را دارید، می توانید برای اطلاع از هزینه باربری و یا خدمات ارائه شده در باربری تهران تیک بار با همکاران ما در ارتباط باشید.