اگر به دنبال اتوبار یافت آباد تهران هستید، قصد رزرو خدمات باربری یافت آباد را دارید می توانید با شرکت اتوبار تهران تیک بار تماس بگیرید. ما بهترین خدمات اسباب کشی و حمل بار یافت آباد تهران را به شما همشهریان گرامی ارائه خواهیم داد. 

کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت خدمات اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل و شرکت با شعبه باربری غرب تهران شرکت تهران تیک بار تماس بگیرند. ما کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت در یافت آباد تهران را با کیفیت مناسب برای شما انجام می دهیم بطوری که خیال شما را از بابت اثاث کشی و حمل بار راحت می کنیم. 


اتوبار و باربری یافت آباد تهران


باربری در محدوده یافت آباد:

اگر شما در یافت آباد تهران دارای منزل، فروشگاه، موسسه، شرکت، دفتر خدماتی و غیره هستید می توانید جهت اسباب کشی و رزرو باربری یافت آباد با شرکت تهران تیک بار شعبه اتوبار غرب تهران تماس بگیرید. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و ارسال بار از این محدوده برای شما انجام می شود. 

یافت آباد امروزه یکی از مهمترین محله های تهران است. به ویژه با معروفیت بازار مبل آن که در سطح ایران بسیار معروف و اجناس به فروش رفته آن، امروزه بسیار پرطرفدار هستند. در حال حاضر این منطقه بخشی از منطقه 18 شهرداری تهران است. 

یافت آباد تاریخچه ای طولانی و سرگذشتی جالب دارد. بطوری که گفته می شود از زمان های قدیم منطقه ای روستایی بوده که در آن کشاورزی و دامپروری صورت می گرفته ولی افزایش جمعیت و رونق اقتصادی آن به ابتدای سلسله قاجاریه باز می گردد زمانی که به دستور آقامحمدخان قاجار، بسیاری از اعضای خاندان زند که از بستگاه لطفعلی خان و یا کریمخان زند بودند، از شهر ملایر و نقاط دیگر به مناطق و یا شهرهای مختلفی در ایران تبعید شدند. یکی از این مناطق یافت آباد بود که ملایری های تبیعد شده نقش مهمی در آبادی آن ایفا کردند و تا مدتها خاندان زند و بازماندگان آنها در این منطقه سکونت داشتند و به مرور زمان، موجب رونق یافت آباد تهران شدند. 

بعدها از دهه 1330 خورشیدی با تاسیس چندین کارخانه و مراکز تولیدی و با گسترش فضای شهری و امکانات مختلف منطقه یافت آباد توسعه زیادی پیدا کرد تا جایی که امروزه از یافت آباد به عنوان مرکز بازار مبل تهران و دکوراسیون نام برده می شود. 

به همین دلیل امروزه یافت آباد یکی از مناطق پرتردد غرب تهران است و بسیاری از افرادی که قصد خرید لوازم دکوراسیون منزل و یا شرکت خود از جمله مبلمان را دارند به بازار معروف آن مراجعه می کنند. 
از این رو امروزه منطقه یافت آباد اهمیت زیادی در امور باربری تهران و حمل بار شهری دارد. به همین جهت شرکتهای اتوبار تهران تلاش می کنند تا به ساکنین محترم این منطقه بهترین خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم را ارائه کنند. 


خدمات اسباب کشی و حمل بار یافت آباد


اتوبار یافت آباد:

خدمات باربری یافت آباد شامل کلیه خدماتی است که اهالی محترم این منطقه جهت اثاث کشی و حمل بار تهران به آنها نیاز دارند. خدماتی از جمله:

بکارگیری کارگران حمل بار و همچنین بهترین خودروهای باربری
استفاده از بهترین لوازم بسته بندی اثاثیه و وسایل از جمله جعبه و کارتن های اسباب کشی چند لایه، نایلون و ضربه گیر و غیره.
سرویس دهی مناسب در تمام طول سال به شهروندان محترم منطقه یافت آباد
ارائه خدماتی مانند اجاره انبار در تهران
خدمات بارنامه و بیمه باربری
حمل بار به شهرستان ها از یافت آباد تهران

به این ترتیب کلیه خدماتی که در حیطه اتوبار یافت آباد تهران مورد نیاز شما است، به شما ارائه خواهد شد. جابجایی و حمل بار یافت آباد تهران تخصص ماست، کافی است که نگرانی را از خودتان دور کنید و با همکاران ما در شعبه باربری و اتوبار غرب تهران تماس بگیرید. 

جهت اسباب کشی و اثاث کشی در یافت آباد تهران با ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار تهران تیک بار در خدمت شماست. 


لینک ها:

باربری اکباتان

باربری ستارخان

تاریخچه باربری و اتوبار

بهترین روش برای اثاث کشی

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی