اثاث کشی به کشور کانادا، غیر ممکن نیست

اگر شما  قصد مهاجرت یا اقامت بلند مدت در کشور کانادا را دارید و اگر تهیه ی وسایل منزل یکی از نگرانیهای شما شده، خواندن این مطلب را از دست ندهید. آیا هرگز به جابجایی وسائل منزل و حمل بار به کانادا به عنوان یکی از گزینه های خود فکر کرده اید؟ آیا می‌دانستید که در صورت تمایل به مهاجرت یا اقامت بلند مدت در کانادا ناچار به ترک اثاثیهٔ فعلی و تهیهٔ مجدد آنها در کشور مقصد نیستید؟ یکی از گزینه‌های پیش روی شما که همیشه می‌توانید به آن فکر کنید جابجایی اثاثیهٔ منزل و حمل بار به کانادا است. انتخاب این گزینه به دلایل پیچیده‌ای نیاز ندارد. ممکن است علتش دلبستگی شما به اثاثیه و لوازم خانگی شخصیتان باشد. شاید شما به هر دلیل دانشجو بودن یا تمایل به صرف هزینهٔ کمتر در کشور مقصد، مایل باشید از همین لوازم فعلی که دارید استفاده کنید و برای تهیهٔ مجدد آن در منزل جدید وقت و هزینه صرف نکنید. همهٔ این دلایل می‌تواند بهانهٔ خوبی باشد تا از امکان انتقال اثاثیهٔ خود توسط یک شرکت حمل بار خوش نام و شناخته شده بهره ببرید. شرکتی که بتواند نگرانیهای شما را در مورد انتقال بار مورد نظرتان درک کرده و حمل بار به کانادا را به بهترین وجه و مطمئن‌ترین حالت به انجام برساند. بعلاوه نگرانی از بابت تشریفات گمرکی و نیز ترخیص بار در کانادا بخشی از این نگرانی خواهد بود. شرکت حمل بار تیک بار با بکار گیری بهترین و حرفه‌ای‌ترین کارگران و متخصصان حمل بار و با به خدمت گرفتن امکانات و ناوگان باربری مجهز و مدرن، انتقال اثاث منزل شما را به کانادا به صورت تضمینی انجام می‌دهد و تا آخرین مرحلهٔ ترخیص بار با شما همراهی خواهد کرد.


بارکدگذاری لوازم برای حمل بار به کانادا و خارج از کشور


چه روشهایی برای حمل بار به کانادا وجود دارد؟

حمل بار به خارج از کشور به سه روش هوایی زمینی و دریایی انجام می‌گیرد. هر یک از این روشها برای مسافت و مسیر خاصی مناسب هستند. برای آنکه بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب برای روش حمل بار خود به خارج از کشور را انجام دهید بهتر است پیش از هر اقدامی با کارشناسان ما در شرکت تیک بار مشورت کرده و با توجه به حجم اثاثیه و مقصد مورد نظر دست به انتخاب بزنید. امن‌ترین و رایج‌ترین روش حمل بار به کانادا از طریق هواپیماست. این کار توسط هواپیماهایی با ضریب ایمنی و گنجایش بالا انجام می‌پذیرد. البته این روش بیشتر برای دانشجویان یا افرادی که اقامت موقت دارند و اثاثیه ی زیادی به همراه نمی‌برند مناسب تر است و حمل بار به کانادا از طریق کشتی‌ها هم گزینهٔ مناسبی برای کسانیست که قصد انتقال بارهای سنگین و حجیمی مانند مبلمان و کمد و میز و صندلی‌های اداری یا ناهارخوری را دارند. کسانیکه به فکر اقامت طولانی مدت و خانوادگی هستند و به انتقال حجم بیشتری از لوازم منزل خود نیاز پیدا می‌کنند. 

برای حمل بار به کانادا ابتدا مسافران ابتدا باید لیست لوازمی را که می‌خواهند منتقل کنند به گمرک مقصد اعلام کرده و فرم مخصوص این کار را پر کنند . پر کردن این فرم یکی از مهمترین مراحل حمل بار به کانادا است و به مسافران این اجازه را می‌دهد که تا چهارسال وسایل خود را بدون پرداخت هزینه گمرک بین دو کشور جا به جا کنند.فراموش نکند که انجام این مرحله یکی از اساسی ترین و مهمترین بخشهای حمل بار به کانادا است.


از بسته بندی گرفته تا ترخیص بار در کنار شماییم


اما چطور می‌توانیم خیال خود را از حمل و نقل امن بار و اثاث خود راحت کنیم؟ مهم‌ترین نکته برای حمل بار به کانادا  داشتن یک بسته بندی خوب و مطمئن است. این بسته بندی متناسب با نوع و جنس وسیله‌ای که برای حمل انتخاب شده می‌تواند متفاوت باشد ولی بهترین انتخاب برای این کار به خصوص برای وسائل ظریف، قیمتی یا شکستنی؛ بسته بندی در جعبهٔ چوبی است.

شرکت تیک بار برای این کار مراحل دقیق و منظمی را در نظر گرفته که تمامی این مراحل با حساسیت بسیار پشت سر گذاشته می‌شود تا کالای شما در بهترین حالت بسته بندی شده و برای ارسال آماده گردد.

1- برای این کار وسائل شما متناسب با جنس شکل و حجمشان بسته بندی می‌شوند. این بسته بندی ابتدایی می‌تواند شامل پیچیده شدن در پوششهای حبابدار و بسته بندی در کارتنهای مقوایی باشد یا قرار رفتن در جعبه‌های چوبی و مهر و موم کردن در جعبه‌ها.


2- چیدمان وسایل درون جعبه‌ها هم خودش نکته مهمیست و باید به نحوی صورت بگیرد که هیچکدام از وسایل تحت فشار یا در فضای نا مناسبی قرار نگرفته و در طول انتقال دچار مشکل و آسیب نشود.


3- ارائهٔ بسته بندی خوب و مطمئن یکی از مهمترین ویژگیهایی یک شرکت حمل بار بین المللی است که شرکت تیک بار انجام این مهم را با رعایت استانداردهای کامل برای مشتریان خود انجام می‌دهد.


4- پس از این مرحله و بسته بندی دقیق و قرار گرفتن بی نقص وسائل درون جعبه‌ها نوبت به مهر و موم کردن جعبه‌ها بارکد گذاری و عبور از دستگاه ایکس ری است و در پایان بار وارد کانتینر شده و برای انتقال به هواپیما آماده می‌شود.


5- صدور بیمه نامهٔ معتبر بین المللی نیز در همین مرحله انجام می‌گیرد. مبلغ این بیمه نامه بر اساس تخمین شما از ارزش کالاهای بسته بندی شده در نظر گرفته می‌شود. این کار با همکاری شرکتهای باربری و بیمهٔ بین المللی انجام می‌گیرد و ضامن انتقال امن و بدون مشکل کالای شماست و در صورت بروز هر نوع خسارت، این شرکتها با پرداخت مبلغی که در بیمه نامهٔ شما ذکر شده، از متضرر شدن شما جلوگیری می‌کنند.

تا اینجا شما می‌توانید از بسته بندی امن وسایل خود اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت منتظر رسیدن اثاثیهٔ خود در مقصد باشید.

بعد ازانجام تمام مراحل حمل بار به کانادا و رسیدن به مقصد کالاها وارد گمرک شده و باز شرکت باربری برای ترخیص آن به کمک شما میایند و شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کالاها را در نشانی مورد نظر خود دریافت خواهید کرد


حمل بار از درب منزل تا فرودگاه


حمل بار از درب منزل ، بسته بندی تضمینی ، انتقال به فرودگاه و تحویل در کشور کانادا


هزینه انتقال کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

در مورد هزینهٔ حمل بار به کانادا در اکثر موارد این هزینه متناسب با وزن بار دریافت می‌شود ولی در شرایطی نیز حجم و فضایی که کالا اشغال می‌کند نیز در محاسبهٔ آن دخیل است. گاهی کالای مورد نظر شما برای انتقال وزنی متعارف دارد ولی حجم و فضایی که اشغال می‌کند با وزن آن متناسب نیست. اینجاست که هزینهٔ شما بر اساس معیار دیگری تحت عنوان وزن حجمی مورد محاسبه قرار می‌گیرد. وزن حجمی نسبتی است که میان حجم و وزن کالا برقرار میود و سپس هزینه بر اساس این نسبت محاسبه می‌گردد. البته جای نگرانی نیست چون این هزینه در نهایت رقمی نامتعارف و بی تناسب با ارزش اشیا ئی نیست که انتقال داده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید انتقال تمامی لوازم منزل خود را از فرش گرفته تا تابلوهای زینتی میزناهارخوری و مبلمان به همراه قطعات شیشه‌ای و شکستنی آنها را به تیک بار بسپارید و با خیال راحت با یک اثاث کشی امن و در اختیار داشتن وسائل خود در بیرون از مرزها بدون نگرانی و دلواپسی لذت ببرید.

پس می‌بینید که حمل بار به کانادا کاری نشدنی و دشوار یا چندان پر هزینه نیست. در واقع انجام این کار بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن است که در کشور مقصد دست به تهیهٔ دوباره وسائل و لوازم منزل خود بزنید و متحمل هزینه‌های گزاف خرید مجدد لوازم مورد نیاز خود شوید.

شرکت تیک بار حمل بار به کانادا و سایر کشورها را همراه با ارسال آرامش خیال به مقصد برای شما انجام می‌دهد.