توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


محله حکیمیه جز محله های شرقی استان تهران می باشد که چند سالی می شود این محله رونق گرفته و توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. باربری حکیمیه که زیر مجموعه باربری شرق تهران می باشد این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی هرچه تمام با استفاده از خدمات باربری تهران اقدام به اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت، حمل اسباب و اثاثیه خود از این منطقه و... نمایید.


افراد بسیار زیادی به دلایل مختلف از جمله شلوغی و ازدحام و یا آلودگی شهر ها نمی توانند در داخل شهر ساکن باشند. محله حکیمیه جز مناطقی است که علاوه بر این که چسبیده به شهر تهران است اما از ازدحام شلوغی شهر به دور بوده که این امر سبب انتخاب سکونت افراد زیادی در این محله می شود. همین مسئله سبب شده است به دلیل تقاضای زیاد برای خدمات باربری تهران، شرکت تیک بار تمرکز ویژه ای به این محدوده داشته باشد.


شرکت باربری تیک بار آماده ارائه تمامی خدمات باربری به شما عزیزان در شرق تهران را دارد. تمامی خدمات مورد نیاز یک باربری ایده آل در باربری شرق تهران و باربری حکیمیه انجام خواهد گرفت.

باربری حکیمیه


خدمات باربری حکیمیه عبارتند از:

✔ کلیه خدمات باربری تهران ، حمل و نقل و اسباب کشی

✔ بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها

✔ اجاره انبار در تهران

✔ حمل بار به شهرستان در باربری حکیمیه

حمل بار به خارج از کشور

ارائه بیمه نامه باربری

✔ ارائه خدمات VIP در صورت نیاز در باربری حکیمیه (مانند چیدمان اسباب و اثاثیه و حمل اثاثیه گران قیمت)

✔ بهره گیری از انواع خودروهای حمل بار بر اساس نیاز مشتری

✔ استفاده از کارگران حمل بار نیرومند و متخصص در زمینه اسباب کشی


همچنین پیش از اسباب کشی شما عزیزان می توانید در صورت مشاوره در زمینه هزینه باربری حکیمیه و یا سایر مشاوره ها در امور اسباب کشی با کارشناسان باربری تهران تیک بار در ارتباط باشید. تمامی خدمات ارائه شده در باربری شرق تهران بر اساس اصول و ضوابط اسباب کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه صورت می گرد تا مشتریان عزیز خیال خود را از بابت اسباب کشی راحت نمایند.


خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات در باربری حکیمیه

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین خدمات باربری حکیمیه ، بسته بندی اثاثیه منزل و یا شرکت شما عزیزان می باشد. چنانچه این مرحله به درستی انجام نشود سبب بروز حوادث جبران ناپذیر و خسارت های مالی و یا جانی خواهد شد. برای جلوگیری از برخی حوادث مانند گم شدن اسباب و اثاثیه در هنگام اسباب کشی ، ایجاد خسارت با وسایل و ایجاد مشکل در هنگام جابجایی ، ایجاد آسیب به دیواره های راهرو و یا ساختمان ، از بین رفتن وسایل شکستنی و یا گران قیمت و... انجام خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره به صورت حرفه ای، از اهمیت بالایی برخوردار است.


تمامی خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در باربری حکیمیه بر اساس بروزترین امکانات و وسایل انجام خواهد گرفت و علاوه بر این کارگران ماهر و آشنا به زمینه بسته بندی با آگاهی کامل از اهمیت اسباب و اثاثیه های مشتریان با دقت کامل اقدام به انجام این کار می نمایند. خدمات بسته بندی باربری تهران تیک بار با استفاده از کارتن ها و جعبه های محکم در اندازه های مختلف و همچنین استرچ رپ جهت جلوگیری از هرگونه آسیب در هنگام جابجایی اسباب و اثاثیه انجام می گیرد.

باربری تهران


کارگر حمل بار پس از بسته بندی دقیق تمامی اسباب و وسایل اقدام به حمل آن ها با دقت فراوان به داخل ماشین حمل بار می نمایند و تمامی وسایل شما با سرعت و دقت زیاد آماده حمل توسط رانندگان خودروهای باربری خواهد شد.


محدوده باربری حکیمیه

محله حکیمیه در شرق تهران واقع شده است و جز باربری شرق تهران تیک بار محسوب می شود. این محله از شرق به "جاده تلو" از جنوب و غرب به اتوبان زین الدین و از شمال به اتوبان بابایی محدود می شود. این محدوده شامل مناطق و شهرک های مسکونی زیادی می باشد که افراد زیادی در آن سکونت دارند. از جمله شهرک هایی این محله ، شهرک ولفجر و شهرک کوی دانش می باشد.بنابراین یکی از نیاز های اساسی باربری شرق تهران ، انجام خدمات اسباب کشی با استفاده از شرکت های باربری تهران می باشد.


نکته مثبتی که محدوده حکیمیه دارد این است که با توجه به دوری از مرکز شهر این محله از ازدحام شلوغی کمتر خیابان ها برخوردار بوده و با توجه به دسترسی های مختلف آن به اتوبان ها باربری حکیمیه با آشنایی کامل به این محله می تواند در کمترین زمان ممکن اقدام به حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه شما عزیزان نماید.


قیمت باربری حکیمیه

ما در باربری حکیمیه تمامی هزینه و قیمت ها را بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران محاسبه خواهیم نمود. بنابراین شما عزیزان در ارتباط با هزینه باربری حکیمیه و یا هزینه باربری شرق تهران می توان به ما اعتماد نمایید. البته برخی موارد شامل تغییر هزینه باربری خواهد شد که عبارتند از: تعداد کارگر اضافه و یا ماشین حمل بار بیشتر در صورت اضافه بار و یا ارائه خدمات VIP در صورت نیاز مشتری.


در پایان شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هزینه باربری حکیمیه و یا مشاوره در خصوص خدمات باربری تهران، با شرکت تیک بار و همچنین باربری شرق تهران ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما مشاوره های لازم را برای شما عزیزان انجام دهند.